Qfor

EEN KWALITEITSLABEL

Sinds 1966 werkt Liren samen met de grootste ondernemingen van het land en streeft het uitmuntendheid na op het vlak van opleidingen. Deze uitmuntendheid kunnen wij bereiken omdat wij in de eerste plaats oog hebben voor de specifieke noden van de ondernemingen die bij ons aankloppen.

De constante verbetering van pedagogische hulpmiddelen en evaluatieprocedures getuigt van de wil om toonaangevend te zijn.

Door deze aanpak hebben wij – ononderbroken sinds 1993 – het Qfor-kwaliteitslabel gekregen, de referentie in cursusland.

Resultaat (QFor ClientScan - 10/08/2011) :

Uit de contacten met de klanten kan de auditor afleiden dat alle klanten tevreden tot heel tevreden zijn over de organisatie en haar dienstverlening.

De organisatie en haar trainingsactiviteiten beantwoorden aan de Qfor ClientScan.

  • Percentage ondervraagde klanten waarvan de algemene indruk over de organisatie « tevreden » of « heel tevreden » is : 100%.
  • Som aantal scores « tevreden » en « heel tevreden » in verhouding tot het totaal aantal scores, telkens van de 9 deelaspecten : 96%.
Qfor

Scores:

Qfor

  • Algemene indruk : 4,38/5
  • Voortraject : 4,13/5
  • Uitvoering : 4,07/5
  • Projectmanagement : 4,31/5
  • Rapportering & tools : 4,07/5
  • Consultants : 4,13/5
  • Natraject : 3,93/5
  • Relatiemanagement : 4,40/5
  • Administratie & logistiek : 4,07/5
  • Prijs-kwaliteitsverhouding : 4,46/5.
Liren

Belgïe

Welgelegenstraat 13 bus 5
1000 Brussel
+32 (0)2 646 27 69
info@liren.be

Luxembourg

2-4 rue de Neudorf
L-2222 Luxembourg
+352 28 79 27 69
info@liren.lu

  • Actiris Brussels
  • QFor
  • Linkedin